View Single Post
https://nattogdag.no/2020/02/ketamin/ <---- Les denne artiklen etter at du har lest resten av posten først.

Les denne her, så mister du ganske mye respekt for politiet. Dette er et intervju med en ansatt i politiet som bl.a koser seg med ketamin i helgene og forteller hvorfor de prioriterer som de gjør. Forklarer HVORFOR de løper etter de lengst nede på rangstigen, dvs narkomane i fleste tilfeller.... Lite papirarbeid, litt "spenning" og instant-gratification... Og det mest irriterende da er sammensetningen. De løper etter folk som handler seg en grammer røykings fordi det er LETT og de ser på det som morsomt. De slipper papirarbeidet, gir deg en bot på stedet og bare for å PISSE skikkelig på oss så tar dem ofte da beviset og koser seg med enten på arbeidsplass-fester vet ikke hva man skal kalle det. Så ikke bare tar de fra oss rusmidler og får oss til å betale i dyre dommer for at vi hadde det, men de tar faen meg å bruker mye av det selv også... Korrupsjon på et DRØYT nivå...Så personlig mener jeg at det skulle vært påkrevd for politi å ta daglige urinprøver, for sånn det er, syntes jeg faktisk er helt uholdbart og helt forjævlig dobbeltmoral...


Så hvis du ikke likte trakkaseringen dems, vent til du er igjennom den artiklen så hater du dem 10x mer. Bl.a forteller han også hvordan de drikker på jobb....og sikkert mer til.. Så ja han politimannen som løp etter deg for å stjele hasjen din hadde sikkert tatt seg en liner med amf, så det var jo faen ikke rart du ikke løp fra han, for han skulle jo ha nattingsen din til nedturen kom... Også for å toppe ironien mener de fleste politifolk at rusmidler skulle igrunn bare vært lovelig, noe jeg også mener etter å ha lest denne artiklen. For da kunne de droppa å løpt etter småguttene/jentene som som meg kanskje ikke er noe særlig glad i alkohol og har valgt å bytte ut alkoholen med hasj, og faktisk brukt ressursene på å etterforske kriminalitet som har en MYE værre innvirkning på samfunnet vårt.. Men herre da må de jo faktisk jobbe, fysjameg erre du siiiiiier forno? Slutte å samle inn kos til julebordet og sikkert gi ut bøter på provisjon for å spe på feriepengene.. Hadde faktisk ikke overrasket meg lenger..