View Single Post
Sitat av subscribe Vis innlegg
Det jeg bemerker meg i diskusjonen er to vesentlige forskjeller mellom deg og dama til superspurv, og det er at dama til superspurv blir tent av å gjøre ting som tenner superspurv uten at dette i utgangspunktet ville vært tennende for henne i seg selv. Jeg har hatt sexpartnere som aldri tar initativ til oralsex, og jeg har hatt sexpartnere som regelrett blir tilfredstilt selv av å gi oralsex. Sistnevnte "gruppe"(jeg generaliserer kun for å få frem poenget) er også de samme partnere som liker å svelge, få det i ansiktet, rimme osv.. Men stimulerer jo ingenting fysisk på seg selv ved å svelge eller rimme, men uansett så er det vanlig at folk får nytelse av dette, jenter som gutter. Fellesnevneren er at de i stor grad er underdanige sexpartnere, hvertfall i en sånn rolle med nevnte ting. For alt jeg vet er dette en flytende sak for enkelte.

Dette ble mye rabling og forventer nesten å bli sabla ned for generalisert påstand - ting er jo selvfølgelig mer komplisert - mye av folks "nogo's" i senga kan handle om usikkerhet og/eller dårlige/lite erfaringer - men du forstår hvor jeg vil?
Vis hele sitatet...
Som en av de i den siste gruppa du nevner så kan jeg egentlig bare si meg enig. Soft limits og hard limits i senga kan også komme av dårlig erfaring eller at de har prøvd nettopp det som foreslås, og ikke ønsker å gjenta det. Noen ting vil man rett og slett aldri prøve heller, f.eks er det en ting å teste ut rimming, en annen ting å prøve scat. Uansett så kommer det an på personen men uansett hva skal man aldri gjøre noe man ikke liker i senga. Om man gjør noe for å tilfredsstille partneren sin som man EGENTLIG ikke liker, men syns er ålreit der og da, så er det en ting. Men det er noe heeelt annet å gjøre noe man sterkt misliker bare for å tilfredsstille mannen. Hadde ei venninne en gang som hadde analsex med typen kun pga han ville det. For henne var det smertefullt og grusomt, og det ga hun også uttrykk for, men mannen ga faen. Hun hadde et ganske dårlig syn på sex i flere år etter dette, og klarte ikke helt å nyte sex. Det var mer plikt enn det var nytelse. Det kan være konsekvensen for mange kvinner når det gjelder å gjøre ting man ikke vil i senga - kan vel være slik for mannen også.

Nå avsporer jeg noe hinsides så jeg gir meg her jeg. Ville bare få frem poenget mitt... Man burde ikke gjøre noe man ikke vil eller sterkt misliker i senga. Derfor hang jeg meg opp i dette med gi og ta. Fordi sex skal være digg og bra og alle involverte skal kose seg, og tviler på at noen er uenig med meg her.