View Single Post
Sitat av Donaukinder Vis innlegg
Hvorfor står du opp om morgenen? Er det fordi du må eller fordi du vil?
Vis hele sitatet...
Fordi vekkerklokken ringer og dagen er igang. Både må og vil, har jobber og forpliktelser som venter og ønsker å "lykkes" ved å innfri.

Hva gjør deg glad i løpet av en dag? Hva ser du frem til?
Vis hele sitatet...
Mye jobb relatert, men prøver å sette forventninger og overgå dem. Ugjorte ting på på jobb og hjemme er ting som jeg tenker altfor mye på, så hver gang jeg krysser noe av listen kan jeg senke skuldrene litt.

Hva tenker du er meningen med livet?
Vis hele sitatet...
Følger her filosofien til Einar Bøhn der meningen med livet er søken etter å forbedre ting rundt seg. Både de små og store tingene. I hverdagen kan det være alt fra å effektivisere noe på jobb til å prøve noe nytt med kjøttbollene for å lage en bedre middag.

Er du redd døden?
Vis hele sitatet...
Ja og nei, er for første gang i livet på en plass der jeg er fornøyd med ståa og meg selv. Så det hender tanken streifer meg at ting plutselig kan ta slutt, men dette er ikke noe som henger over meg.

Hva tenker du mest på i løpet av en dag?
Vis hele sitatet...
Alt. Det er slitsomt å overtenke alt.


Hvilke interesser og hobbyer har du? Hva jobber du med?
Vis hele sitatet...
Selvstendig innenfor bygg/anleggsbransjen. Har lite liv utenom jobb så det dekker nok hobby og interesser.

Hvordan takler du uforutsigbarhet? Hvordan forholdet du deg til at ingenting er garantert? Hvordan klarer du å ta sjanser?
Vis hele sitatet...
Jobber på som en tulling og legger til side slik at om noe skulle skje så har jeg en buffer som jeg kan leve på.
Det er en sikkerhet som er god å ha i bakhand da jeg har en tendens til å overtenke det meste, tar derfor også lite sjangser.