View Single Post
Hvorfor står du opp om morgenen?
Det er på morran og dagen ting skjer. Jeg vil være der det skjer
Er det fordi du må eller fordi du vil?
Men min fleksible arbeidstid så er det fordi jeg vil, ofte står jeg opp et par-tre timer før jeg liksom "må" fordi jeg vil starte dagen.
Hva gjør deg glad i løpet av en dag?
Jeg gjør ting jeg synes er interessant. Nå er jeg ikke hoppende glad hver enste dag, men cruiser rundt på en 7/10 på lykke-skalaen.
Hva ser du frem til?
Har ikke så mange mål eller noe jeg gleder meg sånn veldig til, prøver å fylle hverdagen med mest mulig og tar ting som det kommer.
Hva tenker du er meningen med livet?
Det finnes ingen mening, alt er kaos, så hvis du vil ha en "mening" se til hedonisme.
Er du redd døden?
Ikke noe videre.
Hva tenker du mest på i løpet av en dag?
Jeg legger planer og funderer på prosjekter jeg ønsker å få gjennomført.
Hvilke interesser og hobbyer har du?
Trening, brettkjøring, bryting, mat&drikke, musikk, kunst, bøker, design, IT, snekkerarbeid, dyrke grønnsaker og blomster, kunnskap(tar en eksamen eller et par kurs i året bare for lolz), reise, dra ut i skogen, henge rundt med folk.
Hva jobber du med?
IT
Hvordan takler du uforutsigbarhet?
Don't care.
Hvordan forholdet du deg til at ingenting er garantert?
Don't care
Hvordan forholder du deg til usikkerheten om hva som er ekte og sant?
Spiller det noen rolle for livet akkurat nå? nei, da så. Don't care.
Hvordan klarer du å ta sjanser?
Tar du ikke sjangser så skjer det heller ingenting.
Alt som er verdt å gjøre, delta på, få utbytte av innebærer en risiko og litt innsats. Er man ikke forberedt på å ta denne så står du helt stille og får ikke gjort en dritt.
Og til dere som ikke er fullt så glad i livet, og som kanskje ikke vil være her i det hele tatt. Hvordan holder du ut? Holder du fast i et håp eller en drøm? Hvordan finner du driv til å jobbe mot dette håpet eller målet?
Doesn't apply
Sist endret av moret; 6. januar 2022 kl. 08:50.