View Single Post
Jeg står opp fordi jeg bare våkner verken jeg vil det eller ikke. Det som gjør meg glad i hverdagen er stort sett å spille xbox, å speeden min når jeg har penger til det ^^. Av å til så gruer jeg meg til å dø, men om jeg si har en nedtur å redd hjertet mitt skal slutte å slå ellerno så forbereder jeg meg bare på å dø ved å lukke øya å bare... ja, riktignok en fillesak å har helt sikkert ikke noe med en livsfarlig situasjon å gjøre i det hele tatt��
Hva jeg tenker mest på iløpet av da'n er vel når jeg skal gå tur med bikkja mi, eller om mamma/lillesøster gjør det for meg. Når jeg skal tenke på å gå ut å besøke folk, å når neste gang jeg får ordna meg no speed.
Hobbier, jeg driver jo musikk, norsk hiphop som jeg begynner å skrive litt med noe speed innabords å drar opp til studio å spiller inn. Har også en sporeprint som jeg må få ordna grobox til, har vært på behandling i 6 måneder å kom ikke hjem før idag (woho) så har vært litt treg på å begynne å kultivere soppen.
Hvordan takler jeg uforutsigbarhet? Jeg tar ting litt som det kommer tror jeg Jeg har ikke en dritt jeg skulle gjort, å mener at livet ikke er
mer enn hva man sjøl gjør det til (som for meg er speeden min) da det stort sett ikke er en dritt å gjøre uansett.
Hvordan forholder jeg meg til at ingenting er garantert? Vel, jeg må si at jeg begynner å bli litt stressa etter jeg akkurat har sendt melding til folk å spurt om de har peil på noe pulver, både rart å kjipt det der.

Hvordan forholder jeg meg til usikkerheten om hva som er ekte og sant? Hvis jeg først begynner å høre stemmer å sånn så er det ikke en dritt jeg kan gjøre (STORT SETT) da er jeg kinda fucked å må gjøre det beste ut av det, dette er stort sett på speednedtur da, hører normalt sett ikke stemmer.

Hvordan klarer jeg å ta sjanser? Hvis jeg føler lett på det å si en spøk, så gjør jeg det, er jeg stimulert så kan jeg ta den langt. Jeg møtte også en kar igår som måtte amputere armen pga bomskudd på speed, hvorfor vil jeg fortsatt skyte det? Hva annet skulle jeg gjort? Livet er kjedelig nok som det er, men jeg har xbox å PC da