View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har tips med link?
Vis hele sitatet...
Azerius har laget en liten liste, https://azarius.net/news/897/mystery...smooth-vapour/
Mye det samme i denne tråden. Både vaposhop og vapefiend er rimelige nettbutikker.

Hvis du tilfeldigvis er i Amsterdam en gang får du faktisk prøve vaporizerene hos Azerius.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan er det å rense kammeret/innsatsen og hvor ofte må sistnevnte byttes?
Vis hele sitatet...
Aner ikke hvor lenge en dynacoil varer. Har ikke hatt min så lenge. Min har blitt mye mørkere men smaker fortsatt bra. De tåler ikke å brennes rene men må vaskes i isopropanol. Hvis ting sitter veldig fast har jeg bare latt den stå over natten og brukt noen qtips. Har lest at noen varmer opp iso hvis ting sitter fast. Resten av dynavapen tåler oppvaskmaskin.

Noen typer hasj setter seg mer fast enn andre. Har erfart at hasj som har veldig glatt overflate og lite tekstur kan brenne seg fast i metall og være skikkelig vanskelig å fjerne. De typene jeg som regel bruker har gått bort bare med å bløttlege i iso.

Dynacoil er laget for renere ekstrakter en hasj men har fungert fint med små mengder. Jeg har rullet en liten kule og bare puttet den i midten.
Før brukte jeg en pipescreen som jeg gned hasjen i og foldet sammen. Da fikk jeg plass til mer hasj men smaken blir langt i fra like bra.
Sist endret av KnutAnkhAton; 2. april 2019 kl. 16:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.