View Single Post
Jeg har kontaktet telefon-leverandøren min og spurte om logg for denne dagen jeg mottok SMS'en. De sa de kun har tilgang til logg på hva som har blitt SENDT fra min telefon, og ikke mottatt. Ba likevel om dokumentasjon, og fikk en uke senere og eneste som står den dagen til bilforhandleren er SMS SENDT *bilforhandler tlf nr* kl. xx.xx og dette var 2 timer før jeg kjørte bilen tilbake. På denne SMS'en sto det bare at jeg er på vei.

De sa også at de tar vare på sånt i kun 3 mnd fra og med meldingen ble sendt.
Jeg spurte bilforhandler om han kunne be om logg fra sin telefon leverandør uten noe lykke...
Har prøvd å kontakte VG, men virker ikke som de var interessert da jeg ikke fikk noe svar fra dem.

Har også vært i kontakt med krimpolitiet og spurte om det finnes noen måte verifikasjon på at en SMS jeg har mottatt er ekte som holder i retten, og han sa at det holder med å vise innboksen på mobilen min fra hans telefon nummer.

P.S skulle gjerne vist dere Facebook-anmeldelsene på Magnum Auto, men dette har han slettet. Tilbakemeldinger som "Disse folka tar kun holdning" og "Magnum Auto ignonerer deg så fort penger er på konto. Styr unna!!", og "Holder ikke det de lover, ignonerer deg så fort kontrakt er signert og betaler ikke service de har avtalt" er bare en del av tilbakemeldingene de hadde. Om jeg bare leste de før jeg signerte bilen, så hadde ikke dette skjedd...huff.