View Single Post
Sitat av 420master Vis innlegg
Jo, det er faktisk umulig på alle 3. Men jeg vet man kan tilsette noe uv greier for å lure marquis. Men igjen, som du sier og se forskjellen er helt umulig eller det å kjenne forskjell på forskjellige rc’er. Men han kjemikeren jeg kjenner og kjøper av sier det at hvis man tilsetter for eks amfetamin under avkjølingsperioden så vil man endre hele formelen og mest sannsynelig vil man få et merkelig resultat også på marquis. Jeg er ingen kjemiker så skal ikke blånekte, jeg kan også ha misforstått men han mente at i 99% av tilfellene hvor det er spesifikt testet for mda, mdea og andre ting også fentanyl så kan man med 99% sikkerhet si det er ordentlig vare. Men nå snakker jeg hele krystaller. Har en brun sak hjemme, marquis ble rødaktig lilla og han trodde derfor det har blitt tilsatt enten meth eller vanlig amfetamin i avkjølingsperioden
Vis hele sitatet...
du trenger gc-ms test for å sjekke det du tror du kan med testkits, uansett om det er "hele" krystaller el ikke.

om du vil legge livet ditt i henda på den kjemikeren du kjenner så be my guest, men pls slutt å forvirre andre som søker hjelp til skadebegrensning før du vet hva du snakker om.