View Single Post
Sitat av junkrat Vis innlegg
Er det velfungerende membran bak flisene (noe det mest sannsynlig er) så er det neppe skjedd noe inne i vegg/gulv.
Vis hele sitatet...
Vannet har jo kommet fra en annen etasje så det er vel helt klart at dette i alle fall har gått gjennom en etasje? Og da funnet veien til badet? Har litt vanskelig med å forstå argumentet med membranen, når allerede vannet har kommet seg inn fra en annen etasje.

Men det er jo egentlig det samme for meg. Det er jo ikke mitt hus. Om det er så relevant at huset er fra 1999 vil jeg ikke mene (bortsett fra at en burde ta vare på det), vannet var nå der uansett? Vi hadde lekkasje mellom etasjene der vi leide tidligere og der måtte veggen åpnes og det måtte tørkes. Det var ikke all verden vann som kom ut av taket/veggen men det måtte like vel gjøres.

Sitat av cplpro Vis innlegg
"Regner med det er en god del fuktighet?" Problemet var jo ikke der i lang tid, så tviler på at denne "fuktigheten" er så stor som du skal ha det til.
Vis hele sitatet...
Hvor lenge problemet hadde vært der vet du vel ikke? Du visste jo ikke hvor det var lekkasje fra i utgangspunktet? Dette kan jo ha vært ett problem lenge før det kom vann inn på badet? Etter alt vi vet kan det være mye fukt i veggene?
Sist endret av Jens1; 29. august 2019 kl. 01:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.