Tråd: Oppkjøring
View Single Post
Trådstarter
18
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Når jeg kjørte opp spurte sensor om jeg ville ha på radio, jeg takket høflig nei. Jeg føler selv at jeg blir mer ufokusert av å ha på musikk og kjøre bil. Veldig glad for at jeg sa nei til det og for meg var det en selvfølge at jeg skulle kjøre opp uten musikk. Jeg snakket heller ikke med sensoren mer enn nødvendig da jeg var fult fokusert på kjøringen. Snakket med en kamerat som strøyk på oppkjøringa og han kunne fortelle at han hørte på musikk i bilen med sensoren. Så det er forskjell på folk.. Du burde kanskje øve mer privat og være komfortabel med å kjøre. Du skal aldri ligge 10km under fartsgrensa med mindre været gjør det uforsvarlig å følge skiltingen.
Vis hele sitatet...
jeg hadde ikke musikk eller. og konsenterte meg om kjøringe. Vet jeg har feil og mangler under kjøringen. Men snakka med flere kjøre skoler nå som er oppgitte. For statens vegvesen har plutselig endra på hva som må til for å bestå oppkjøring. Og ikke sagt noe til kjøre skolen om det. Hatt kjøre time i dag. Og er 3 ting som må fin pusses på. Ellers er ting veldig bra. er som sagt enig i at jeg ikke burde bestått på grunn av vikeplikt brudd og usikkerhet. Men mye av det andre i rapporten er jeg ikke enig i. Jeg reflekterte også over alle feilene mine og hva jeg burde gjort bedre. Men er ikke lett å konsentre seg når sensor forstyrrer og er nervøs selv. Kjøre læren min satt i baksette og leste bok. For jeg valgte og ha med meg han for å ha en trygghet. Som jeg sagt før. Under denne oppkjøringen gjorde både jeg og Sensor feil. Man kan faktisk være uheldig og møte på sensor som gjør feil de og. Den dagen jeg hadde oppkjøring. Så strøk 6 personer tilsammen og alle fra forskjellig skoler