View Single Post
Trådstarter
104
Sitat av SOAN Vis innlegg
Du virker jo ikke helt frisk da, kompis. Du sier du gir faen i livet ditt, men ennå så gidder du å jobbe og passe på at du ser "bra" ut? Hadde du gitt ordentlig faen i livet hadde du sittet i en eller annen kommunalleilighet med sprøyte i armen f.eks

Og hvorfor i all verden må du sitte hjemme foran pc-en hele dagen hvis du ikke boler eller ruser deg til tusen? Det er masse aktiviteter man kan finne på ute. Du kan begynne å spille fotball, tennis, basketball, klatre, jobbe som frivillig med mennesker og dyr osv. Er jo en evig masse ting du kan gjøre som ikke innebærer å ødelegge kroppen og hode ditt. Jeg anbefaler å ta deg sammen, komme deg til en psykolog også trene på normal måte. Trening er faktisk noe som kan få deg til å føle deg helt fantastisk og frisk, men det innebærer at man spiser sunt og passer på hva man får i seg. Er jo smør på flesk å bare dytte i seg en masse dritt-piller du ikke vet hva er... Lykke til med hva en du finner på.
Vis hele sitatet...

Du skjønner ikke. Jeg hadde håppet på heroinen nå visst jeg kunne men jeg har ingen ruskontakter. Pga av syndromet mitt har jeg blitt utskjelt av samfunnet. Kan ikke begynne å spille fotball blir mobbet av alle på laget da. Aspergers er et syndrom som gjør at du er utskjelt fra samfunnet. Så kan liksom ikke bare ''finne'' på ting med folk. Men siden jeg bor i en politi stat så kan jegi kke gjør noe som helst gøy.

Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Pell deg hos psykolog og et par legetimer. Ikke lenge til du dør vil jeg tippe
Vis hele sitatet...

Gått til psykolog etter 5 minutter. ''vi skriver ut noe zoloft og anti psykotika til deg''

jeg tar medisinene føles ut som jeg er tett i nesa 24/7 og får randome memory blackouts. Psykologer hjelper for fitter som dere som slår opp med netflix kjæresten deres.
Sist endret av lolaper; 14. januar 2020 kl. 19:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.