View Single Post
Trådstarter
104
Sitat av stranger Vis innlegg
Orale steroider er knallhardt for leveren. Det høres ut som du er på vei mot alvorlig leversykdom, vær obs på smerter/hevelse under ribbeina på høyre side. Følg også med på fargen på din egen avføring da den gjerne blekner i farge om leveren sliter.

Anbefaler deg sterkt å slutte med orale steroider NÅ - hvis du må ha mannlige kjønnshormoner så hold deg til injiserbar testosteron e.l. Vil også anbefale deg å oppsøke lege snarest da dette er meget alvorlige symptomer gitt cocktailen av legemidler du tar. At du sliter med pusten kan komme av cardiovaskulære problemer (hjerte). Vær obs på ødemi (hevelse rundt ankler, føtter, hender og ellers i kroppen. Noe vannansamlinger er vanlig ved steroidebruk men blir det for mye kan dette også være et varseltegn).

En ting er plutselig død som for flere av oss kanskje (dessverre) ikke er det verste som kan skje, men du risikerer et liv som krøpling om du ikke tar tak i disse symptomene snarest.
Vis hele sitatet...
Har ingen av de andres symptomene på lever problemer. M14aad er veldig vannete og siden jeg ikke har tatt det shittet på et par dager har jeg faktisk blitt tynnere i anklene og sånt. Avføringen har normal farge. Det er bare den øme rare smerten under ribbeina. Når jeg pisser føles det ut som jeg er mdma det går bare ikke. Må sette meg ned og da går det heilt fint. Har tatt bol før og for to år siden tok jeg dianabol 30mg hver dag. Etter 7-8 uker begynte jeg å miste mat lysten. Jeg har hatt høy matlyst heilt til nå. Lest på nettet at nedsatt apetit kan indikere lever problemer

Sitat av stranger Vis innlegg
Orale steroider er knallhardt for leveren. Det høres ut som du er på vei mot alvorlig leversykdom, vær obs på smerter/hevelse under ribbeina på høyre side. Følg også med på fargen på din egen avføring da den gjerne blekner i farge om leveren sliter.

Anbefaler deg sterkt å slutte med orale steroider NÅ - hvis du må ha mannlige kjønnshormoner så hold deg til injiserbar testosteron e.l. Vil også anbefale deg å oppsøke lege snarest da dette er meget alvorlige symptomer gitt cocktailen av legemidler du tar. At du sliter med pusten kan komme av cardiovaskulære problemer (hjerte). Vær obs på ødemi (hevelse rundt ankler, føtter, hender og ellers i kroppen. Noe vannansamlinger er vanlig ved steroidebruk men blir det for mye kan dette også være et varseltegn).

En ting er plutselig død som for flere av oss kanskje (dessverre) ikke er det verste som kan skje, men du risikerer et liv som krøpling om du ikke tar tak i disse symptomene snarest.
Vis hele sitatet...
Har sluttet med alle tabletter er på 600mg equipose. Jeg skal om et par uker kjøpe deca og testosterone. Planlegger å kjøre begge på 100mg i uka og ''downsize'' litt. Veier 104kg og før jeg begynte var jeg 85kg. Mora mi mistenker meg for boling så er nok best å kutte det ned litt nå

Sitat av merk Vis innlegg
God kveld
Ikke så ofte jeg svarer her inne. Men akkurat i denne tråden føler jeg at jeg har noe og komme med. Jeg har selv brukt en del steroider tidligere begynner å bli en stund siden nå.
Har også brukt mye Equipoise (Boldenon) så mye som 1200mg uken injisert. Stacket med andre steroider. Ja man får en ekstrem pump og blir tungpustet av mange typer steroider. Spessielt på eq som gjør at kroppen produserer ekstremt mye røde blodceller. Noe som kan føre til andre problemer også. Eq sies og være et av de tryggere steroidene men vi skal ikke glemme at dette steroide er beregnet på dyr.

For en del år siden injiserte jeg steroide i låret og det gikk ikke lang tid før det låret var nesten dobbel så stort som det andre. Jeg tenkte at det går sikkert over av seg selv. Men når det nesten var gått 1 uke dro jeg på legevakten.
De var veldig hyggelig spessielt legen var veldig profesjonell og sa at mest sannsynlig var det en reaksjon og kroppen min tålte ikke så godt akkurat dette produktet. Så viss jeg skulle fortsette og bruke anbefalte han at jeg gikk tilbake til noe jeg har brukt tidligere som jeg visste kroppen min ikke reagerte negativt på.

Så etter min mening har du overhodet ingenting og bekymre deg for hos legen angående steroide bruk. De er der for å hjelpe deg ikke dømme deg. Slik legen sa til meg.
Med de bivirkningene du beskriver ville jeg dratt til legen imorgen. Det du beskriver er overhodet ikke vanlige bivirkninger med steroider.
Og viss du har kjørt i deg orale steroider som er veldig leverskadelig kan d være veldig veldig farlig.
Vis hele sitatet...
har tatt dianabol og trendione før alene. Dette har vært første gang jeg har vært borti nåla. Så var sikkert equiposen som gjorde meg tungpusten. Men rart det du sier med låret. Første gangen jeg skjøyt eq tok jeg det i bicepen og over 3 dager vokste den og vokste den. Jeg bare ignorerte det og det ble bra igjen. Alle andre injeksoner har vært knirkefrie. Eneste grunnen til at jeg tok equipose nå var at han som solgte det ville bare bli kvitt det. Så var meget billig. Skal om et par uker kjøper orgentlig testo og noe deca og kjøre det litt lavere. Har vokst så ekstremt nå har strekkemerker over armene og huden under beina har begynt å sprekke. Folk på jobb vet sikkert. Politiet har også vært på jobb for noe urelatert så ryktet mitt er i dass allerede.
Sist endret av lolaper; 13. januar 2020 kl. 22:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.