View Single Post
Trådstarter
77
Sitat av moret Vis innlegg
Farge er ikke en god indikator på kvalitet, har sett alt fra brune og lilla, til rosa og kritthvite; alt har rocket bra.

Kan fort være dårligere kvalitet på varene dine enn forrige gang, men det er umulig for oss å si noe sikkert på.

I tillegg sier du også ingenting om dose eller andre faktorer som spiller inn, dog min personlige teori er dagsform. Det er ikke alltid magisk.
Vis hele sitatet...
Takk for svar!
Har tatt en del ecstasy-tabletterog et par ganger MDMA de siste tre årene. De fire første gangene jeg tok ecstasy var det helt fantastisk. Lykkefølelse og forelsket. Da jeg skulle prøve MDMA ble det liksom ikke det samme. Synes det var en kjedeligere rus, men var ok. Har ikke opplevd å få noe rus i det hele tatt på tabletter eller noe det siste året. Er det mulig jeg ikke får noe virkning lengre? Får mer rus og lykkefølelse av imovane for eksempel.

Glemte å legge til at jeg var godt uthvilt i dag, da jeg tok det. Var i godt humør også
Sist endret av Math; 13. april 2018 kl. 22:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.