View Single Post
Er veldig med på det du sier angående musikk. Av en merkelig grunn så blir musikk ekstra fornøyelig på phenibut. Jeg får også lyst til å synge med, finne på egne tekster/freestyle.

Tok en pille (250mg) før jeg skulle løpe her forleden også. Vanskelig å si om det ga noen effekt, selv om enkelte her og andre steder mener at det øker fokuset og det er lettere å finne nytelse i trening. For det behovet bruker jeg L-glutamin, men det kan kanskje ikke sammenlignes?

Jeg startet med 500mg og gikk ned til 250mg andre gangen, fordi jeg syntes faktisk at det ble for mye rus av 500mg. Kjente det også av 250mg. Følte meg litt småsvimmel, selv på 250, da jeg sto og trakk en joint senere. Kan være mye som forårsaker den følelsen, men det er ingen tvil om at phenibut'en har en viss påvirkning. Som sagt ønsker jeg kun å bruke det til å bedre søvnen, men av inntrykk jeg får rundt så er det lurt å innta det et par timer før leggetid og derfor merker jeg jo til hvordan det påvirker annen kognisjon.

For øvrig føler meg litt sløv, á la hangover, dagen etter. Særlig om morgenen. Andre som opplever at det sløver deg ned? Det er jo ikke en effekt jeg ønsker i særlig stor grad. Fikk også lett til å sovne av 250mg, men sover ikke noe særlig bedre. Kan være andre faktorer som cannabis, koffein og ritalin, samt trening og søvnvaner. Har med andre ord ikke gitt det opp enda, men jeg ser ingen grunn til å prøve det ut hver dag når stoffet er kjent for å senke toleransen på kort tid.
Sist endret av bQuick; 22. mai 2017 kl. 13:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.