View Single Post
Sitat av mp34567 Vis innlegg
Fikk idag en lapp i hylla på jobben at jeg er oppsagt og at oppsigelsestiden min begynte på mandag. Dvs jeg har 14 dager igjen på jobben regnet fra mandag.
Ringte advokaten og hun sa at hun var nogenlunde forbredt på at den kom da sjefen min ikke virket særlig innstilt på og finne en løsning.
Jeg skulle få tygga på saken til fredag om jeg vil dra det for retten eller ikke. Og jeg vet virkelig ikke, er jo i prøvetid så trynefaktor er vel kanskje nok?
Får jo penger fra Nav når jeg blir sagt opp uten at jeg blir noen millionær av den grunnen.....
Vis hele sitatet...
I mine øyne er ikke dette noe å tenke over engang. Nå står selvfølgelig ikke jeg i dine sko, så jeg vet ikke hvordan du stiller deg til dette.
Men som nevnt over her, så blir jo saken kjørt gjennom fagforbundet, så det vil jo ikke bli noen økonomisk byrde for deg personlig. Kan tvert imot ende opp med at det blir en økonomisk opptur på sikt.
Selv om det kanskje ikke er snakk om enorme summer, så syntes jeg at toppen av kransekaka UANSETT vil være at dersom du vinner (noe du nesten garantert vil gjøre), så vil sjefen din se ut som en forbanna fjott etterpå. Tror den følelsen er ubetalelig!

Uansett, lykke til!