View Single Post
Sitat av dynamite Vis innlegg
Har du lest artikkelen? Jeg står kanskje i fare for å bli utgitt for å være frankemann selv (host utgi seg for noe man ikke er host) men han skriver da ikke ett eneste ord som er løgn.

Det er forståelig at han fjernet den etterat han forsto at det ikke var spekulasjoner lengre, men legg merke til at han smører seg inn i ord som spekulasjoner og påstander.

Ja, jeg synes en slik smekk på fingrene er moro, men til alle paranoide der ute; er det noen som virkelig har fått avkreftet noe eller sitter dere kanskje i dragsuget av en cover-up som skulle dekke det faktum at nff faktisk ble hlavbøsta?

Til alle som repetativt nevner kildekritikk: kildekritikk. Er NSO og Slashdot regnet til å være internetts mest sikre kilder?
Vis hele sitatet...
Hm jeg sitter litt igjen med samma følelsen. den mest logiske slutningen her, for min del, ville vært å tro at dette bare er en coverup fordi kanskje nff faktisk Blei halvbøsta.
Det faktum at alle bare svelger det for god fisk(haha) fordi det kommer fra allmighty moderatorer umyndigjør jo enhver kritikk av 'fakta' da sjargongen på internett er at man ikke skal være paranoid.
Men dere avkrefter jo ingenting? dere kunne endret http://kriposhunter.frac.dk/ og skrivi no sånn som "bla bla bullshit"?
sånn jeg ser det ser dette bare ut som en anna avledningsmanøver.
Fra den google cache dump greia som dukka opp i tråden om kriposhunter kom det fram at nso "kjenner alle som henter ut informasjon fra nff, og at de er greie karer", da bla. kripos, pst og forsvarets etteretningstjeneste.
bare det faktum at disse tre har hentet informasjon herfra, og har møtt nso i levende live er vel grunn nok til å spekulere i hvor beleilig denne 'spøken' er.
nå tok jeg desverre ingen bilder av dumpen, men om noen har den må de gjerne poste den igjen. (denne dumpen er fra 2002 elns)
Sist endret av HellToPay; 27. november 2008 kl. 23:41.