View Single Post
Så ikke det var en gammel post før du kommenterte, Stray. Men ja, enig i det sikkert ikke er vits å kommentere med tanke på ts.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Synes fortsatt det er utrolig egoistisk, ja?

Det er veldig lite som tyder på at bruket til typen er usunt. Han både røyker og tar MDMA med måte.

Det blir som å sykle, uten hender på styret og uten hjelm, og deretter kødde rundt og ende opp med å krasje. Skal du da kritisere typen din for å sykle med sykkelhjelm og med begge henda på styret, siden du har vært en komplett idiot i fortiden?
Vis hele sitatet...

Jeg tenkte aldri på det helsemessige når jeg kommenterte. Det finnes likevel andre negative konsekvenser. I dette tilfellet ønsker ts ikke å ha noe forhold til rusmidler. Typen kan respektere dette, eller risikere hun ikke ønsker å fortsette forholdet.

Nei, da skal du ikke kritisere. Men selvfølgelig skal du kunne si i fra selv om du har gjort det selv. Man ønsker jo ikke kjæresten sin skal skade seg heller, selv om det gikk bra for seg selv. Om du egentlig mener man ikke skal dømme andre for ting man har gjort selv, ja da kan jeg være enig.