Tråd: Handel?
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan godt være legit, det er ganske mange på Finn som tilbyr seg å kjøre varen til kjøper men siden man etter erfaring har møtt mange useriøse kjøpere på Finn så er det normalt å be om halve summen på forhånd nettopp så man ikke kjører forgjeves.
Gjorde det selv, en kar som kjøpte et møbel av meg og jeg ba om halve summen på forhånd fordi jeg har opplevd så mange som plutselig ikke er mulig å få tak i når man har gjort avtale.
Dette utnytter svindlere seg av og jeg hadde ikke selv turt å forhåndsbetale om det dreide seg om mange tusen kroner men er det noen hundrelapper så kan jeg ikke tenke meg at noen gidder å svindle noen for det og om det skjer så er det ikke verdens undergang heller, selv om det er kjipt. Men det er få svindlere blant alle legit selgere på finn så så lenge det ikke dreier seg om mange tusenvis av kroner hadde jeg overført halve summen uten skepsis, det er en naturlig forsikring for selger og helt vanlig i tilfeller der man skal bruke sin tid og utgifter på å transportere varen til kjøper. Jævla surt om man plutselig står der utafor en blokk og ingen lokker opp eller svarer på telefonen mer.....