View Single Post
Sitat av Yalla Vis innlegg
Du kommer heller ikke til å få så mye bedre svar på freak. 9 av 10 her er pro-cannabis og vil støtte typen din uansett.
Vis hele sitatet...
Spør du meg så får du kanskje de beste svarene fra folk som er liberale til rus kontra folk som hater rusmidler og tror alt som heter narkotika er svartedauden

Altså hvordan kan noen med så sterke fordommer og feil faktaer gi ett korrekt svar til temaet??

Jeg skjønner TS er ute etter sitt svar typ: "jaa så klart typen burde totalt forandre seg for deg! Uansett hva, ellers er det ikke real love bla bla bla"

Men etter min menig så burde ikke en sånn liten bagatell som ett så forsvarlig substanse bruk som du beskriver være en faktor for forholdet i det heletatt om dere virkelig elsker hverandre?

Det høres for meg ut som du har pådratt deg en form for PTSD der du trigger angst og paranoia i situasjoner der du blir minnet på noe som har noe som helst med narkotika å gjøre. Av erfaring så kan jeg si at dette ikke er mye sunt for deg og du burde kanskje ta tak i det. Face your fears

Jeg sier ikke at du trenger å begynne å ruse deg igjen men på en eller annen måte burde du få brutt disse negative nærvebanene dine. Om dette blir for mye for deg så er den letteste men kanskje ganske midlertidig løsningen å slå opp med fyren du elsker....

Husk, det er ikke sikkert typen din forstår hvor jævelig angst kan være, men det er nok litt av grunnen for at han ikke gidder å legge sine gleder på hylla for deg, han kan liksom ikke fatte hvordan du føler det.

Men uansett så er det du som har ett problem, ikke han. Du burde enten fikse problemet eller droppe fyren. Tenk om han liksom skulle bedt deg om å stoppe å feste og drikke alkohol eller at han fik angst når du var ute med veninner så det måtte du ha stoppet med? Hadde du giddi eller hadde du finni deg ny type? Jeg tror nemmelig du ikke hadde lagt gledene dine på hylla for han