View Single Post
Sitat av Stoned247 Vis innlegg
Ja, kom på noe fra da jeg var liten xD


Moste en snøball alt jeg hadde i frontruta på en random bil som kjørte forbi for å tøffe meg foran gangen til storebroren til kompisen min. Så kommer fyren ut og jager meg. Jeg kommer meg unna. Senere kommer han opp bakfra med bilen, tar tak i nakken min og dynker meg i snøen og slapper meg hardt (jeg er 8 år lol)

Fortjente det muligvis litt men å slå en liten unge hardt er å crosse linja ass
Vis hele sitatet...
play a stupid game, and you win a stupid reward.

Jeg har ikke peiling på om noen bedrifter / nettbutikker gjør dette fremdeles. Men for en del år siden pleide en del tjenester å sende ut massevis av reklame, og ber eventuelle nye kunder om å sende inn ett slags skjema med navn / adresse og så videre for å abonnere på ett eller annet sludder og pølsevev fra dem, som koster temmelig mye penger. Sånne skjema skal sendes tilbake i en konvolutt som bedriftene sender ut sammen med alle reklamene de sendte ut hele tiden.

Så det man kunne gjøre var å stappe masse annen reklame (eller noe annet man finner) oppi alle disse konvoluttene, og så putte disse konvoluttene oppi en sånn stor, rød postkasse som Posten har plassert overalt. På konvoluttene står det jo selvfølgelig sånn adressat betaler for sending i Norge, så alle konvoluttene kommer vel tilbake til disse bedriftene igjen.

Så bedriften blir nødt til å betale noen kroner i frakt til Posten på grunn av alle disse konvoluttene de får inn. Men samtidig tjener ikke bedriften noe som helst på å få disse konvoluttene tilbake igjen, ettersom folk aldri skal sende med navn / adresse eller noen annen informasjon om hvem man egentlig er.