View Single Post
Kom på en annen historie også, under sommerleiren for synshemmede i 2012 tenkte jeg og to kompiser at vi skulle pyre i skogen etter vi hadde røyka oss ei pipe, det var jo ikke akkurat lov å røyke på leir akkurat så vi fant oss en fin skog like i nærheten. Mange av de blinde og svaksynte folka var altfor goodie two shooes for vår smak, på leir var liksom meg og mitt crew de tøffeste hardbarka gutta som bare gjorde faen, der er det også mange andre historier jeg sikkert kan ta av jeg ikke kommer på akkurat nå, tar det eventuelt en annen gang.

Men i hvert fall, etter trekket så tenner kompis på, og vi holdt på og skape bråtebrann der i skogen. Som de newbiestonerne vi var på den tida fikk vi først tidenes lettis før vi plutselig innså at det Brandt som bare faen. Vi fikk heldigvis slukka det men kunne ha gått jævlig gærent. Vi kom oss tilbake til senteret og kjøpte plenty med Munch og brus i kiosken, satte oss på rommet og hørte på reggae resten av den kvelden.

Those were the days, da vi var enda litt yngre var vi jo alle ganske nerds, men på leir var vi liksom de aller tøffeste gutta alle damene ville ha fordi vi slappp oss helt løs og bare lagde helvete siden de vanlige sosiale hierarkiske reglene er litt annerledes i blindemiljøet. Synd jeg har glemt mye for det var så mye hele tida men det var på en eller annen syk måte digg og være de største klovnene/shitkidsa. Bortsett fra det var vi jo kule og smarte så ledsagerne digga oss og vi fikk fripass stort sett til å gjøre hva vi ville innenfor rimelighetens grenser.

Han ene prøvde seg forøvrig som standupkomiker og har en skit på akkurat den brannen jeg tror ligger ute, skal sjekke.