View Single Post
Hei, jeg er en cannabis entusiast. Prøvde for første gang for 8 år siden, ble rolig det første året. Men sakte men sikkert gikk det over til daglig bruk. Dem siste 6 årene har jeg vel røyket rundt 1g på hverdager og 2g på helgdager. Er oppegående, jobber, trener, spiser sunt og er fornøyd med mitt sosialliv. Med sikkert litt flaks så har dette gått veldig fint, uten noen problemer. Men for 4 dager siden ble jeg tatt for bruk og besittelse (6g). Jeg hadde ikke bil nøkkel på meg, og bilen var på verksted. Så bil og lappen ble aldri snakket noe om. Men likevel regner jeg med at bilen min nå er 'tagget'. Så det er vel å regne med en spytteprøve om jeg blir stoppet. Driver politiet å scanner skiltnummer mens man kjører?
Hvor lenge kan jeg forvente å må nykte for at den skal bli negativ? Er det mulig å røyke daglig og faktisk rekke å bli clean nok for en spytteprøve? Om jeg går ned til en 0,3 nattings bare? Hvor sannsynlig er det for at politiet dukker opp på døren for å 'hilse'?
Sånn som jeg tenker nå så er det ikke mulig og beholde denne livsstilen og førerkort for veldig lenge.. Jeg bor i Oslo akkurat nå, så det er jo litt politi rundt omkring Hva skal til for at politiet nedprioriterer meg som cannabis røyker og ikke ser det nødvendig å teste meg?
På forhånd takk for svar!
- En smule engstelig stoner