View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Slutt å spre piss.

Du kan søke om prøvelauslating etter 2/3 sona ordinært sett. Begår du nye lovbrot i den perioden du er ute på prøve ryk du inn igjen. Det har ingenting med at fengselsår er åtte månader e.l. Du kan lese meir her
Vis hele sitatet...
Ja har aldri hatt noen år i fengsel og de jeg kjenner som har hatt har klart å unngå å komme inn igjen derfor jeg regnet med at man sonet litt kort, men du har sikker rett hvis du er sånn inn og ut så får du vel ikke no rabatt så du har nok et poeng hvis man ryker inn igjen hele tiden så får man nok sone full tid også. Så point taken

Siden du tydeligvis er en mester i å bruke google og synes poenget her var at det er ingen automatikk i at man får soningsrabatt og heller ville gått for en tur i et land uten utleverings avtale så forstår jeg gribben på profilbildet. Du leter etter flisespikkeri =) Du får vel få rett for den også for poenget er vel å informere riktig ikke gi rom for feil informasjon. Så godt du er tilgjengelig for å irettesette.
Sist endret av Nortroll; 16. februar 2019 kl. 14:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.