View Single Post
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
389
Sitat av Shredded Vis innlegg
Hva er ditt forhold til Finn.no? Kjøper du ting og selger videre, eller bare selger når du har noe som du vil bli kvitt? Er det bra penger i dette?
Vis hele sitatet...
Mitt forhold til Finn.no er basert både på kjøp og salg.

Jeg er en hobbysamler, samt at jeg syns det er utrolig artig å gjøre en god handel, tjene noen kroner her og der.

Orker ikke gå videre inn på hvilke markeder jeg er innenfor, men det er videresalg for det meste. Jeg selger altså fint lite ræl i hjemmet. Det går mest av det kaliber hvor jeg finner en eldre skrivemaskin til fin pris og således selger den, eller kanskje kommer over en god LP til en enda bedre pris.

99% av de jeg er i kontakt med på Finn.no er seriøse og ordentlige, føler stort sett at alt er kjapt og greit. Har hatt èn dårlig opplevelse i løpet av mine 50-100 handler på Finn, dette løste jeg dog med personen og alt endte bra.

Føler at disse appene er appellerende i den tid det opprettholdes en viss hype og kvalitet, men føler også samtidig at majoriteten av brukerne er de som vil selge alt de har liggende som de ikke har bruk for og at det dermed blir for få kjøpere, litt som Fleff over meg poengterer.

Hvorvidt det er bra penger i dette kommer an på hvor flink du er til å skape profit.
Sist endret av Adeith; 20. august 2017 kl. 16:42.