View Single Post
Veldig interessant oppsummering. Nostalgisk reise? Godt det uhellet ditt gikk bra... Det hørtes skikkelig ekkelt ut. Vann er ofte undervurdert, også så mye klær så er det veldig heldig at det kom ett par stk der.

Sitat av Makkamann1
Del 3:
Definitivt den fineste sykkelturen jeg har vært på. Til dem som tror at jeg bare surrer og røyker hasj (crack?) i Amsterdam: Har sykla Utrecht-Amersfoort tur-retur, to ganger. Jeg er i sånn middels god form akkurat nå, det gikk helt greit!
Vis hele sitatet...
Er jo lov å surre i Nederland, er i hvert fall det jeg gjør når jeg først er der. Sykle fritt kan jeg gjøre i Norge, er ikke avhengig av egen sykkelvei. Trives best når jeg sykler på småveier i skogen, hvis man først skal være sprek. Men har vel litt med at jeg aldri har vært mere enn en uke i slengen. Tror ikke jeg hadde holdt samme takten med pub til coffeshop runder hver jævla dag om det var snakk om flere uker eller kanskje måneder.

Sitat av Makkamann1
Synd at det er weedpass der
Vis hele sitatet...
Har de virkelig begynt med det nå? Gjelder det alt annet enn Amsterdam? Veit de har snakka om det år etter år, men mitt inntrykk var at fortjenesten på salget coffeshops gjør har trumfet den beslutningen. Inntil nylig tydeligvis?
Sist endret av knert1; 18. mai 2021 kl. 23:39.