View Single Post
Skjønner trådstarter godt.

Jeg kan bare snakke for meg selv. Hasj og brunt, skremmende om du er nybegynner å får i deg for mye om det er bra greier. Ikke noe for meg.

Grønt, litt «lettere» en brunt, kan få en god følelse.

Kokain, digg nok og du får selvtillit, men bare om du får tak i noe rent. Er dyrt og går fort over.

Amfetamin, lett å ta for mye da du ikke vet om det du får er rent eller søppel. Får du i deg for mye = psykose og forvirring/lyd og syns halliser.

Oxy, kan ikke svare for fungerer ikke for meg. Men sikkert digg for å sløve på sofaen for dem det funker på. Kan være avhengighetsskapende og pass på at du får tak i på brett/i glass.

MDMA (reine krystaller uten andre tilsetningsstoffer) = Fantatisk. Gjerne under åpen himmel/ute i naturen. Men ha gjerne noen rundt deg, men er det rent og du tar lite er dette en veldig ren/kjærlig/deilig rus. Begynn forsiktig.

X, du vet ikke hva du får i tab., så da må du iallefall ha en «sitter» med deg i tilfelle du får bad trip.

Ellers, vær forsiktig. Er selv der jeg vil prøve og teste litt for levd et kjedelig liv mesteparten av livet. For meg så har det jeg har prøvd ikke gitt meg lyst til å prøve noe av det noe særlig igjen. Med unntak av rene MDMA krystaller.
Men er ikke ferdig med å teste ut ting. Men er vel der at det er ikke verdt det. Ikke for meg iallefall, men er noe med det å bare prøve det, man lever bare en gang.