View Single Post
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Da vil jeg advare deg om en ting:

En i familien til en venn av meg går/gikk på sovemedisin. Han tok en gang litt for mye sovemedisin og la seg i sengen oppå armen som du skrev i føre innlegge ditt.
Når han våknet kunne han ikke bevege armen han hadde sovet på så det ente med at han måtte amputere den.

Så du burde passe på å ikke ta for mye sovemedisin vær natt
Vis hele sitatet...
Hadde det vært en fare å miste lemmer av å bruke sovemedisin så hadde det vært ganske allment kjent, og vi ville hatt mange handicappede her i landet. Du anbefaler en dude å slutte å ta sovemedisiner uten å vite noe om vedkommende, foruten at vedkommende bruker sovemedisiner og har problemer med å sove. Det å miste lemmer til sovetabletter er jævlig uvanlig. Det å miste jobben, motivasjonen, livsgnisten og alt annet essensielt pga søvnproblemer skjer med tusen nordmenn as we speak. Legene vet nok (ish) hva de driver med. Hvertfall bedre enn du og jeg, så vi skal være forsiktige med å uttale oss så bestemt om medisinske ting! Hvis han du rådet faktisk hørte på deg, er det noe du kunne stått inne for liksom? Det er bare feil å råde fremmede folk til hvordan de skal bruke medisinene sine over nett uten å vite jack shit om dem.