View Single Post
Trådstarter
46
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Synd å si det, men høres ut som du burde koble deg vekk. Hvis du ikke klarer å drite i alt de sier og ikke jatte, men vise null interesse i alt de driver med. Ikke opponere eller protestere, men lære deg til å la ting gå inn det ene øret og ut det andre uten at det provoserer. Nesten som en slags meditasjon.
Det kan kanskje ikke sammenlignes, men jeg har en far som sier de mest hårreisende idiotiske ting om innvandrere, vegetarianere og homofile selv om han knapt har møtt noen. Men det blir så gjennomskuelig dumt etter hvert at det er helt latterlig, fyren tror han er ekspert i svenske jugoslaver fordi han har lest Snabba Cash.
Å være godt voksen er ikke en motgift mot å være idiot. Ikke involver deg og bli en del av de
Vis hele sitatet...
Takk for innspill. Å la ting gå inn det ene øret og ut det andre uten å bli provosert av dritten de snakker om er noe jeg skal klare. Det er blitt mye bedre nå. Når faren min fortelle samme sladder historie 5 året på rad så er jeg blitt vandt med å ikke bry meg.

jeg har en far som sier de mest hårreisende idiotiske ting om innvandrere, vegetarianere og homofile selv om han knapt har møtt noen. Men det blir så gjennomskuelig dumt etter hvert at det er helt latterlig, fyren tror han er ekspert i svenske jugoslaver fordi han har lest Snabba Cash.
Vis hele sitatet...
Dette hørtes faktisk ut som faren min
Sist endret av perulv291; 14. juni 2021 kl. 14:57.