View Single Post
Trådstarter
46
Sitat av Motorcross Vis innlegg
Slutt å le med dem, si at det de holder på med er dårlig og basest på ego. Spørr hvordan de ville følt om de ble snakket om. En del folk er sånn men de vet ikke hva de holder på med inntill de innser hva de holder på med
Vis hele sitatet...
Har sluttet med det. Sier ingenting når sladdret går å de prøver å være artig med historien or andre folk.. Det er blitt mindre sladder når jeg er i nærheten i værtfall.

Sitat av MittBrukernavn Vis innlegg
Angående en sak med advokaten er du sikker på at du ikke kan ta den saken og kommunikasjonen selv? Foreldre trenger ikke være venner man deler alt med. Tror egentlig ikke mange gjør det,foreldre er foreldre. Man kan ha et godt forhold ved å heller klippe gresset?
Vis hele sitatet...
Måtte ha bistand da det var en veldig stor sak som har pågått i mange år. Men den er på en ende nå heldig vis.

Sitat av Dyret Vis innlegg
Når jeg er på besøk hjemme, og får høre alle oppdateringene fra Hundremeterskogen så kobler hjernen seg ut. De fleste det sladres om, er personer jeg enten ikke husker eller aldri har møtt. Selv om de snakkes om flere ganger, så setter det seg ikke før jeg har en faktisk relasjon å feste informasjonen til. Sånn sett har jeg lært å leve med det, og jeg anser meg selv som en som er god til å bevare hemmeligheter. Men det er sjeldent at jeg ønsker å høre de i det hele tatt, med mindre noen føler seg bedre av å snakke ut om noe som irriterer de, eller tror jeg kan hjelpe på et vis.
Vis hele sitatet...
Jatter du bare med eller sier du i fra at du ikke er interessert i å høre hva Ola Nordmann spiste til middag igår?

En annen ting. Jeg sliter med å si ifra til foreldrene mine hva jeg føler da jeg har dårlig erfaring med det tidligere. Har som regel endt opp med at de motsier meg og det er jeg som tar feil. Det er vel en coping mechanism å ikke si hva jeg mener til foreldrene mine for å beskytte meg selv.. Noen tips her til hvordan jeg går fram?

Mulig det hadde gått greit nå som jeg er blitt eldre, men vanskelig pga tidligere hendelser
Sist endret av perulv291; 14. juni 2021 kl. 13:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.