View Single Post
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Trådstarter
Nei jeg vil bare få det til - at de to har fått det til blir litt som å sammenligne en førsteårsstudent med toppidrettsutøvere eller eksperter på toppen av sin karriere. De eksperimenterer ikke videre med å dyrke semilanceata fordi de er hovedsaklig ikke interessert i det, captainfuture spiser bare vill flein, kaster mesteparten av soppen han dyrker i søpla (!), driver med mikroskopi og identifisering på internasjonalt nivå, har adgang til berømte sporesamlinger som Rockefeller, fighter the banking system etc osv, så han driver på et litt annet nivå enn å ha et behov for å perfeksjonere en innendørs oppskrift på norsk flein.

Han kunne jeg fått et print av, men poenget her er å kultivere norsk flein, og bidra til det langtekkelige arbeidet å komme frem til en enkel metodikk for hvordan man frukter dem innendørs. Da kan sopp i Norge virkelig bli massetilgjengelig og mainstream fortere. Sendte uansett han en melding nå som backup, men det er som å plage bill gates med en blue screen. Og så er de da ikke norske selv om jeg får av han.

Jeg tenker faktisk at gresset blir unødvendig. Tipper den koloniserer bra på høy, kubæsj og coir
"grass seeds" skulle jeg nok også få tak i
kan også klippe ned gresset jeg har, tørke det
grave opp røttene, men det er bare tull,

alt tilsier at den i det minste vil kolonisere kubæsj, høy og coir

Vi får se hva den liker, som sagt, det som er første stopp er at folk skjønner at det er mulig

Den jobben som tar mest tid for meg er å få en ren isolert kultur på agar, og den begynner med sporene
Sist endret av meaculpaUIO; 11. august 2020 kl. 04:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.