View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, sitter nye forran skjermet og er under gjennomsnittet lite ute - ville vente med å skrive dette. Men ja, det er nok mest sannsynlig grunnen.

Døgnrytmen er helt normal, drar på jobb som et vanlig menneske, men det har "akkurat" vært vinter, i denne mørke perioden så jeg egentlig ikke sollys på mange uker. Siden jeg jobbet inne og det var mørkt når jeg gikk inn i bygningen og ut igjen.
Vis hele sitatet...
Ja, der har du jo problemet. Kom deg mer ut mens det er lyst ute. Det er helt normalt at du blir ømfiendtlig hvis du ikke har sett sollys på en stund..

Angående vinteren og jobb så vet jeg hva du sikter til, for meg hjelper det med melatonin og et vitaminrikt kosthold.

Det kan jo hende det er noe annet som er galt også, det skal jeg ikke benekte - men jeg er ikke kvalifisert helsepersonell.

Sitat av agsel Vis innlegg
Bruk solbriller, øynene dine trengen å bli vandt til lyset
Vis hele sitatet...
Jeg vil nå si at dette er det stikk motsatte av hva TS burde gjøre, med mindre problemet kommer av medisinske årsaker og har blitt avklart av lege. Hvis lysømfiendtligheten kommer av vitaminmangel eller for mye tid i et mørkt rom foran skjermen, så tror jeg man bare må bite tenna sammen og eksponeres for sollys.
Sist endret av brennesle; 31. juli 2017 kl. 19:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.