View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av FreakyJohn Vis innlegg
UncleSam, var voldsomt med så klare selvmotsigelser der at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.. En konto blir utestengt for å si at en "transkvinne" er en mann, noe som er biologisk, fysiologisk og kanskje mest av alt, logisk sant, men som har blitt svært betent å si og nettopp politisk korrekthet er å takke for det. Videre nevner du antivaksine "konspirasjoner", hvem er det som har råderett og bestemmer hva som er sant når det kommer til slikt, er twitter og faktasjekkere en fasit og 100% umotstridelig fakta? Ble nettopp publisert en nordisk studie som bekrefter "konspirasjonen" om at vaksinen kan føre til økt fare for hjertefeil, har det gått fra å være en konspirasjon til å bli sannhet fordi dagens yppersteprester, de ufeilbarlige forskerne har sagt at det er sant?

Og ja, alt skal være greit, og det er bedre fordi dette handler om å bevare ytringsfriheten, også til de som tenker annerledes...
Vis hele sitatet...
Hva som er logisk er at man skal helst, som et godt menneske, behandle andre og henvise til de som den de identifiserer seg som. Om det sårer følelsene dine og ødelegger verdensbildet ditt får det være på din kappe. Kjønnsdysfori er en komplisert og kjip greie, så kan vi ikke bare drite i å være så petimeter og heller være litt greie med en gruppe folk som sliter ganske mye mentalt?

Jeg skulle gjerne sett kilde på at konspirasjonen rundt vaksiner er bevist, slike alvorlige påstander får du ikke slenge ut her uten kilder.
Språket ditt er drysset med toksiske vinkler for å poengtere synspunktet ditt, og det får deg til å virke enda mer useriøs, forskere har aldri og vil aldri være ufeilbare, det er tydelig at du har null peiling på hvordan forskning pågår og hvor stor bragd mRNA vaksiner som teknologi er.
Sist endret av Dodecha; 27. april 2022 kl. 10:58.