Tråd: Gaming-stol
View Single Post
Trådstarter
161
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Nå har jeg bare hatt stolen i ca et halvt år, så er litt tidlig å si, men jeg opplever byggekvaliteten som god og solid.
Jeg er som sagt ca 180cm og veier litt over 100kg, jeg har så langt ikke hatt noen problemer med stolen. Jeg justerer sjelden på høyden, men når sant skal sies, er det litt klønete å komme til spaken de gangen jeg gjør det, men har ikke merket noe problemer med demperen eller skruer som løsner.
(Med klønete, så mener jeg å reise meg opp/løfter på rompa for å få stolen høyere samtidig som jeg holder i spaken)
Vis hele sitatet...

Er ikke det ganske normalt at man må løfte på rumpa for å heve stolen? Hvordan er låsingen på denne stolen, kan man låse ryggen i akkurat den posisjonen man ønsker?

Sitat av Strømkontakt Vis innlegg
Prøvde denne på Power her om dagen. Bedre enn alle DXracer stolene jeg har prøvd imo. Tror også den kommer i andre farger

https://www.power.no/gaming/gamingst...roed/p-572841/
Vis hele sitatet...
Hm, dette er stolen jeg linket til i åpningsinnlegget, bare i en annen farge. Interessant. Mulig denne er utstilt et sted i nærheten av meg, tror muligens den lokale Obs!-butikken har den inne. Denne kan jo også legges ned 180 grader og brukes som en slags seng ved behov.