Tråd: Gaming-stol
View Single Post
Sitat av Jens1 Vis innlegg
Jeg må si at jeg ikke er så veldig opphengt i hva som kalles "gaming" ditt&datt, men prøvesatt en stol for ikke så lenge siden som jeg synes var helt fantastisk å sitte i, for min del vel og merke. Det kan være gaming stolen er bedre for enkelte men denne passet meg midt i blinken

https://www.staples.no/hoy-rygg/cbs/146876.html

Men alt i alt så er det en som skal ha seg en stol her og det beste da blir vel at den personen prøver stolen, akkurat som når en skal kjøpe seg en sekk f.eks. En sekk passer ikke alle. Så anbefaler ut å prøvesitte
Vis hele sitatet...
Ser god ut den stolen der, men grunnen til at jeg gikk for gaming stol fremfor kontor stol, er at jeg så lang ikke har funnet en kontorstol som man kan legge ryggen helt ned på.
Stolen jeg har kan jeg, om ønskelig, ta ryggen så langt bakover/ned at jeg har hodet lavere enn føttene når jeg også bruker fotskammelen.
Ellers har jeg også en kontorstol fra IKEA som også er god å sitte i, men den kan ikke ryggen justeres på, man kan bare "vippe" stolen bakover og eventuelt låse den i bakoverlent stilling, noe jeg ikke kan med gamingstolen jeg har.
Så det er fordeler og ulemper med begge typer stol, men jeg sitter klart best i gamingstolen og har mye vond i kroppen og er helt avhengig av å ha en god stol, men som du skriver, er lurt å prøvesitte stolen, dersom det er mulig.
Sist endret av Veggen; 27. mai 2019 kl. 20:47.