View Single Post
Sitat av jnf Vis innlegg
Dere har vekket nysgjerrigheten i meg, vil gjerne høre deres syn på f.eks en ideel versjon av nettsiden - som dere selv ønsker å se. Cannabis er et ufattelig stort tema, og da vil det være en del myter, usikkerheter, uenigheter og stigmatisering - forklar meg hvordan dere ville gått fram.

Vi kommer ikke til å fjerne siden, så da vil vi mye heller bygge på den og endre på ting som treffer feil hos nordmenn. Takk
Vis hele sitatet...
Jeg velger å gi deg KP ettersom det er i min absolutt sterkeste interesse å ikke bli behandlet som en kriminell taper, jeg tenkte på dette i går også men jeg var veldig i tvil.
Derimot ser jeg i dag at dere ønsker å moderere siden litt og faktisk gjøre den nøytral, KP earned. P.S: Dere må ikke pynte på noe, alle fakta på bordet, uansett, er kun da det blir riktig.

Min interesser er ikke pga lidelse, eller ihvertfall ikke enda, aner ikke hva som kommer i fremtiden, men noe vil jeg garantert slite med, alle får noe.
Mitt motiv er litt mer egoistisk, jeg ønsker enkelt å greit å få være meg selv, jeg ønsker å røyke og ikke bli sett ned på, jeg ønsker å ikke frykte sosial stigmatisering eller utestenging. Jeg er meg, like mye i dag som før dere spurte meg om jeg røyker. Om dere likte meg før, hvorfor ikke i dag?

Så, for at jeg skal kunne referere til dere, like dere på facebook, så må info stemme, den må ikke være pro stoner.