View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av seroto9n Vis innlegg
hauger av artikler (som jeg håper dere har lest), samt en del mer.
Vis hele sitatet...
Eg håper nesten det ikkje er samme folka. For dei lenker til nyhetsspeilet, og det ein artikkel av Armin Bahrami. Om du skulle kåre folk til dårlege kjelder ville Armin utan tvil komme høgt opp, som ivioynar demonstrerte her på bruket.

Men det er forsåvidt det kritikken min over går på - for om du overdriver slik isoc-folka gjer, så mister du veldig fort kredibilitet. Om påstanden var at cannabis kan vere gunstig for kreftpasienter... ok, det stemmer i ein del tilfeller, og det er forskning som tyder på at det kan ha nytteverdi.

Viare så kan ein jo ta for seg andre sider, og påpeike faktafeil i fleng:
I loven er både cannabis, hjemmebrent alkohol over 60% og smuglersprit dekket av narkotikaloven og dermed likestilt, men i realiteten blir ulovlig alkohol dårligere prioritert. Alkohol dreper, det gjør ikke cannabis.
Vis hele sitatet...
Det er blank løgn. Alkohol er ikkje narkotika, og det er ei eiga lov som omhandler alkohol.
Det som er betenkelig er at en person som dyrker sin egen cannabis og kun bruker dette til eget bruk, kan risikere å bli straffet hardere enn voldsmenn og seksualforbrytere.
Vis hele sitatet...
Tvilsom påstand - strafferamma vil ligge i området betinga til kort ubetinga straff, mens for vold og seksualforbrytelser skal det ikkje veldig mykje til før du får ubetinga. Viare så må jo påstanden vere komplett irrelevant for medisinsk cannabis? Det er jo ikkje lov å dyrke opium heller?

Viare er det jo underleg å snakke om lovverket rundt cannabis og medisinsk cannabis utan å komme inn på legemiddelloven, som jo er den folk stortsett vert straffa for å ha brote, og som regulerer legemidler.

Kort sagt er det vakker miks av dønn tradisjonelle stoner-standpunkt. Normal hadde vett nok til å innsjå at det neppe funka spesielt bra å opptre som ein gjeng hippier. Eg håper inderleg at de gir opp forsøket, eller i det minste skaffer den kompetansen de påstår å ha. For de er på ingen måte nøytrale, og de har på ingen måte spesielt god kunnskap om temaet slik det framstår.

Viare kan jo folk lese t.d. https://normalnorge.no/politikk/ og http://isocnorge.co.nf/historisk-bruk/

Eg finn visse likheitstrekk mellom dei to tekstane... Det er rett nok ei lenke tilbake til normal, men det er jo på ingen måte oppgitt at den er knabba direkte. Slikt tar seg mildt sagt dårleg ut.
Sist endret av vidarlo; 18. februar 2017 kl. 10:45.