View Single Post
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
[


Hvordan kan dere som kjenner dere igjen overgå frykten om å miste totalt kontroll over kroppen deres? Joda, setting og toleranse betyr mye.

Har dere ikke frykt for at dere finner på noe piss, eller ender med badtrip/overdose eller noe sånt?


TL;DR: Hvordan tørr dere / hva tenker dere når dere putter i dere noe som dere ikke aner åssen dere reagerer på, i form av tyngre ting, ikke en ibux.
Vis hele sitatet...

Hvordan kan dere som kjenner dere igjen overgå frykten om å miste totalt kontroll over kroppen deres? Joda, setting og toleranse betyr mye > Svar>

Når jeg inntar benzo tenker jeg ikke på at jeg kan miste kontroll over kroppen min.
Jeg tenker på hvor deilig det kommer til å bli med en xanor nå som jeg har hatt så mye å tenke på i det siste. Jeg har ingen frykt, nettopp pga jeg veit hvor mye jeg tåler og jeg vet når jeg skal stoppe.


vordan tørr dere / hva tenker dere når dere putter i dere noe som dere ikke aner åssen dere reagerer på, i form av tyngre ting, ikke en ibux. >Svar>


Jeg vet nøyaktig hvordan kroppen min og hodet mitt kommer til å reagere.

Det føles ut som om du snakker til mindreårige eller folk som aldri har prøvd narkotika før.

Husk det her, alle narkomane er ikke på gata å skyter heroin, det finnes folk som meg. Jeg bor i en fin leilighet i et godt nabolag.

Man finner faktisk rusmisbrukere som lever helt likt som alle andre.


Du kunne stilt akkurat de samme spørsmålene til de som drikker alkohol.

Alkohol!