View Single Post
Sitat av Undiken Vis innlegg
Er det INGEN her som greier å sette seg inn i gutten sin situasjon?? Det er ikke lengre jentene som er offrene her selv om saken er alvorlig. Tenk deg at han er 15-17 år og det er allmenn kjent at gutter gjør dumme ting når vi er ung. Jeg er selv 22 og er nettopp tiltalt for noe jævlig dumt, men man må ta læring av det.

Sosial uthengning er den VERSTE straffen som finnes, noe jeg lever med akkurat nå. Man mister vennene sine, må bytte skole, antageligvis vil ryktet spre seg til andre skoler osv. Jeg frykter rett og slett for livet til den gutten hvis navnet hans blir offentliggjort. Slettes ikke utenkelig at den gutten sitter hjemme på gutterommet og er livredd med 200 i puls og tenker på å ta livet sitt nå.

Jeg håper at han ikke melder seg politiet og at ingen kjenner han igjen på bildet. Tror dette media-sirkuset er en lærepenge nok, jeg ville hvertfall ikke turt å gjøre noe sånt igjen..
Vis hele sitatet...
Derfor tenker man seg om før man gjør ting som krenker og/eller skader andre. De fleste gjør derfor aldri slike ting.

edit:ninjaed by slashdot.
Sist endret av Xasma; 20. desember 2013 kl. 22:03.