View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Undiken Vis innlegg
"Bratteberg regner med at aksjonen har kostet minst 125.000 å gjennomføre."
Vis hele sitatet...
Ja, det krev ein del førebuing, og det krev ein del materiell, og det krev ressursar til gjennomføring og oppfølging.

Eg kan ikkje påstå eg reagerer spesielt på summen i denne samanhengen.
Sitat av Undiken Vis innlegg
45 millioner på å rive en bompengestasjon? Come on.. Det eneste som koster penger er å legge ny asvalt etter rivingen og det er ikke i nærheten av å koste 45 mill!
Vis hele sitatet...
Dei må nok fjerne kablar, fjerne midtrabattar og antakeleg smalne inn vegen til vanleg firefeltsbreidde. I tillegg skal det opparbeidast ein kontrollplass for politiet ved sidan av. Det krevst maskiner og tid. Det er ikkje heilt urimeleg kostnad.
Sitat av Undiken Vis innlegg
Hører om slike vanvittige summer hver dag i media og som entreprenør så må man bare le av hvor lite pengevett politikerne, "ekspertene" i staten og statens vegvesen egentlig har. De kaster seg rundt med penger når de i mange tilfeller kunne brukt halvparten eller kanskje mindre på enkelte saker.
Vis hele sitatet...
Om du vil sjå ekstrem pengebruk, så ta en kik på oljå. Og ha i bakhovudet at det er 78% marginalskatt på petroleumsinntekter.

Heilt ærleg slit eg litt med å verte så veldig opprørt over eksempela dine... Dei verkar kanskje ekstreme, men 45 millioner er i omlag samme størrelsesorden som om ein vanleg lønnsmottakar skulle brukt 20,- på noko - ikkje det heilt store å settje kritisk søkjelys på?