View Single Post
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
158
Jaeh... Dårlig idé. Du burde ikke ta så mye første gangen. LSD er ikke bare psykisk, det påvirker kroppen også. Hjerterytmen øker, musklene og blodårene kan stramme seg og du kan føle det blir tyngre å puste. Ved så høy dose kan fokuset bli rettet mot kroppens påkjenning mer enn å nyte tripen (selv om dette ikke trenger å bli et problem). I tillegg tilsier BMIen din at du er middels overvektig, noe som kan gjøre at den kroppslige påkjenningen kan bli litt større. Som eksempel har jeg en kompis som ved normale doser (150-200) har følt seg trang i halsen og luftrøret, og han er middels overvektig. Kanskje det er tilfeldig, men jeg tror fortsatt at du burde skåne kroppen din fra å hoppe rett på en flodbølge. Ikke at jeg tviler på om den tåler det. Det gjør den. Spørsmålet er hvor bra du tåler å være innelåst på en instutisjon som du ikke kan forlate for å gå deg en tur fordi da blir du konfrontert med å være rar og alt blir verre.
Du er 16 år.... Du har nettopp blitt gammel nok til å ha sex. Tror du at du har dårlig tid? Du har veldig god tid! Slapp av litt a! Ikke ta løpefart rett inn i psykose. Skaff deg litt erfaring så du vet litt mer hva du kan forvente når du skal ta tre lapper. Jeg har selv tatt fem uten problem, men det var ikke første gang. Jeg anbefaler deg MAKS TO. Og du burde bare ta en. Du kommer til å takke oss senere når du merker hvor sterke saker du leker med. Lykke til!
Sist endret av Qon; 30. november 2016 kl. 23:12.