View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av riskaker Vis innlegg
Edibles funker ikke for meg lenger, har ikke blitt skækk på det i et år nå og jeg aner virkelig ikke hvorfor, men har prøvd både brownies og å lage egen hasjyogurt og ingenting skjer. Det er veldig rart fordi edibles pleide å funke før men så stoppa det.

Og jeg er ikke veldig kunnskapsrik med vape, er litt redd for å bestille vape fordi det er ulovlig i Norge fra min forståelse? Men har dritlyst til å skaffe sånn dry herb vape for har hørt det hvertfall ikke lukter da.. Også er det vel bare sånn man setter weeden oppi uten å trenge olje eller noe annet



Dette var et fint svar takk! Jeg pleier forsåvidt å røyke ute i sånn 23-00 tiden og det er ikke på et veldig åpent sted, det er på toppen av en bakke med noen benker. Det kommer jo forsåvidt andre folk å røyker her også iblant, og når der er andre der så føler jeg meg faktisk mindre engstelig. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men er sikkert den tryggheten av å hvertfall ha litt "backup" hvis d skulle komme en sånn irriterende Karen eller snuten lol..

Men ja. Stedet mitt er egentlig halvveis perfekt fordi det har utsikt og sånn men de minste lydene gjør meg paranoid og jeg tror alltid hvis jeg ser en person gå opp bakken jeg har utsikt til, så tenker jeg alltid det er politimann eller at det er en random person som kan se meg fra avstanden og skal komme opp til benkene for å idk enten ringe politiet på meg eller plage meg.. Jeg veit jo de ikke kommer til å gjøre det og 8/10 ganger kommer ingen opp (de gangene det har gjort det har d vært folk som skal røyke selv eller kommer med bikkja si men da pleier jeg å stumpe jayen ganske så impulsivt fordi får alltid noia for at d er politibikkje). Fy faen ass skulle ønske jeg kunne chille. For som du sa det ødelegger virkelig for opplevelsen. I guess jeg må begynne å tenke at ingen bryr seg egentlig så mye
Vis hele sitatet...
Denne bakketoppen du snakker om er vell ikke stensparken ved bislett, der røyker jeg ihvertfall