View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Riskremen Vis innlegg
Brukte diverse sentralstimulerende og benzo fast hver gang jeg var på byen flere ganger i uken over flere år.
Når jeg første sluttet tok det et par år for min del før jeg følte det var trygt kunne gå på byen uten å få stort sug er stimulerende stoff. Følte all selvtilliten forsvant når jeg var full på byen uten sentralstimulerende. Hadde på en måte mistet en del av identiteten min hvor jeg kunne slappe helt av og være meg selv.

Sluttet rett og slett å gå på byen i en periode.

Nå 5 år etter jeg la det på hyllen sliter jeg fortsatt med å gå på byen i hjembyen uten å treffe på folk eller bli trigget av å prøve stoff. Blir heldigvis bare mindre og mindre sug og har streite venner å holde meg til.
Er ingen problemer å dra på byen andre steder men når jeg kommer til noe kjent og møter gamle kjente sliter jeg.

Ikke minst, livet forandrer seg, og man finner andre gleder enn å dra på byen og ruse seg for å ha det gøy.
Nå er jeg kanskje på byen 4 ganger i året og det er ikke fordi ikke kan. Men rett og slett har vokst fra dette livet og har andre gleder

Alt ordner seg til slutt om du er villig til å ofte noe for et bedre liv for deg selv
Vis hele sitatet...
Hvorfor er du så avhengig av sentralstimulerende? Hos meg personlig stiger selvtilliten enormt ved bare en sekser.