View Single Post
Sitat av Arex_x Vis innlegg
Det jeg mener med å si det er at det skal ...ingenting til før man blir kalt nazi, white supremist.
Kan nevne en av de første gangene jeg ble klar over at dette skjedde i USA.
Det var i biblioteket i et Amerikansk universitet. BLM gikk mannsterke inn i biblioteket og ropte div slagord. Ei BLM-jente gikk bort til en hvit person som satt der å skjønte ingenting. Hun spurte ham om "Do you think black lives mattered?" Han sa at ja, han syntes at alle liv hadde betydning. Og dermed hadde han gjort seg til white supremics. I hennes sinn. Og utskjellningen begynte.
Lignende tilfeller ser vi jo hele jævla tiden. Folk som ikke har en eneste rasistisk tilbøyning svarer "feil" slik.
Det var det jeg mente med det.
Er det forresten rart Trump er pop?
Vis hele sitatet...


Så fordi en hvit dude formulerte seg litt klønete og benyttet seg er nåtidens mest kjente handwave til en som kanskje ikke var den mest taktfulle personen i forsamlingen så betyr det at hvite amerikanere i hopetall blir stemplet som white supremasists? DA skal man i så fall benytte seg av ganske interessant mental gymnastikk. Ja, det er fortsatt rart at Trump er (var, vi får se), poppis tross i at det amerikanske styresettet lenge før hans inntog har vært et togkrasj, no pun intended, han er i så måte bare føreren som heller setter opp farten på toget og krasjer det i fjellveggen framfor å holde toget på veien, om ikke annet.
Sist endret av equimanthorn; 4. oktober 2020 kl. 02:42.