View Single Post
Sitat av Bearass Vis innlegg
Pi

Skal man utelukke personene som følger en ideologi, når man vurderer om en ideologi er skadelig for samfunnet?
Vis hele sitatet...
Selvsagt. Hvordan i helvete skal jeg vurdere hvem av en tilfeldig gateprotestant som hjelper gamle damer over veien eller plager kattunger? Jeg mener at neo-fascistisk ideologi er skadelig og uønsket for samfunnet. Hvis du er uenig i det, kan du ikke bare si det? I stedet for å spekulere i om jeg med fascisme egentlig kanskje muligens mener noe helt annet? Det hadde vært ærligere.

Sitat av Defending Vis innlegg
Vet det kan virke sånn, men nei, han er ikke psykopat. Han har Apergers eller annen autisme. Barnsligheten hans og visse andre tegn tyder sterkt på det. Psykopater er bare kalde og onde, og har oftere intelligens på normalt eller over normalt nivå.
Vis hele sitatet...
Skal vi først spekulere og fjerndiagnostisere, så holder jeg en knapp på narsissistisk personlighetsforstyrrelse. De er normalt intelligente, men når egoet kommer i veien kan de fort bli 5 år. Nekter for helt åpenbare ting og slenger ut hva som helst av påstander og angrep når de er på defensiven. Ekstremt entiteled, tror de er guds gave til verden og er totalt ute av stand til å ta noen form for kritikk. Synes det stemmer ganske bra.