View Single Post
Sitat av Katt Vis innlegg
Whataboutism lenge leve. "Hva er egentlig argumentasjonen deres?" Altså det var jeg som dro frem at jeg håper han tar kvelden, ingen andre. Jeg har kommet frem til at han ikke er et godt menneske. En serieovergriper, lystløgner og psykopat. Han dominerer og nedverdiger alle rundt seg og han er tvers igjennom korrupt. For min del håper jeg han dør av Covid-19 ikke fordi han er republikaner, amerikaner eller en president hvis politikk jeg ikke kan stå inne for- men rett og slett fordi jeg synes han er et forferdelig menneske.

Normalt sett hadde jeg kanskje ikke følt det slik om det ikke var for det faktum at det er en viss skjebnens ironi i at han evt. tar kvelden av et virus han selv vitterlig ikke har tatt på alvor og samtidig vist så lite ydmykhet rundt.
Samme for meg om noen støtter grupper jeg ikke kjenner tilhørighet til, bekjenner seg til en religion jeg ikke tror på osv.. Jeg kan være nabo med stort sett alle sammen så lenge de oppfører seg fint og i utgangspunktet vil andre godt. Slik er det jo beviselig ikke med denne ufyselige karikaturen av en såkalt "leder".
Vis hele sitatet...

Vet det kan virke sånn, men nei, han er ikke psykopat. Han har Apergers eller annen autisme. Barnsligheten hans og visse andre tegn tyder sterkt på det. Psykopater er bare kalde og onde, og har oftere intelligens på normalt eller over normalt nivå.

Synes ikke at du er en dårlig person som tenker/håper han vil dø av viruset. Det var det første jeg tenkte idag tidlig, men det er ikke noe jeg egentlig mener - Det er bare frykten som snakker. Frykten for at en ny periode skal gjøre det mulig for han å drepe demokratiet og ordne det så han blir sittende til han dør. Der er igjen den største frykten at makten automatisk skal bli overført til sønnen hans.
Eneste som kan forhindre det er om militæret og politiet velger å stå og beskytte demokratiet. Noe som sjeldent skjer.

Da blir det iallefall slutt på NATO og det er ikke mye som vil hindre Russland til å i det minste ta Øst-Europa og landene Norge, Sverige og Finland.

Forresten, er jeg den eneste som har fått med seg at Donald Trump er en elendig forettningsmann? Hallo, selvangivelsen som er blitt publisert.. av The Times, var det(?) har allerede vist at han går i minus hvert eneste år. Minus på flere milliarder tror jeg det var. Og han skylder penger i så og si alle verdens banker. Ingen banker i Europa og USA som vil gi han lån, bare noen få i Sør-Amerika og i Asia, kanskje. Også der skylder han noe fanatisk med penger. Eneste grunnen til at han ikke er gått personlig konkurs er merkevaren som har oppstått som et resultat av tv-showet hans. Et program som utelukkende har som mål å få Trump til å fremstå som en Gud, vellykket med den magiske kraften å kunne gå i minus og samtidig være verdens beste forettningsmann.

Tar sikkert ikke lang tid før han få selve landet USA til å drukne i gjeld til verdens banker får han sjansen til å sitte lenge nok.

Som sikkert noen har fått med seg så er det ikke slik at han ikke betaler skatt. Han har betalt skatt som alle andre, det som er tilfellet er at han har gått så sinnsykt mye ned i minus han får skattefritak.
Sist endret av Defending; 3. oktober 2020 kl. 07:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.