View Single Post
Sitat av Tønno Vis innlegg
Da ser det ut til at de "etablerte" freakerne har mobilisert til angrep. Så da har jeg tørket støvet av tastaturet.
Vis hele sitatet...
Ja, vi mottok ordre fra høyeste befal, mobiliserte styrkene og marsjerte ned til datamaskinene våre med blankpussede bajonetter på tastaturene.
Det er slik det normalt foregår.

Men siden du er inne på det - er det ikke plutselig veldig mange brukere med veldig få innlegg på trumpsida her? Deg inkludert. Hvor dukket plutselig dere opp fra?

Sitat av Tønno Vis innlegg
Du kan sende så mange linker du vil de endrer fortsatt ikke resultatet av etterforskningen og riksrettssaken, som jeg har referert til.
Vis hele sitatet...
Dette er brønnmiging. Du er oppegående nok til å ha fått med deg at frikjent i riksrett ikke er ekvivalent med at anklagene er feilaktige.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Har jeg kilder på at Biden ER senil? Nei, men det visste du godt svaret på.
Vis hele sitatet...
Så du innrømmer altså at du kaster ut ubegrunnede påstander. Utmerket, da kan vi endelig bevege oss videre.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Video materialet som tilsier noe annet derimot, det florerer på nett. På randen til senil "hva enn det måtte bety". Vanskelig å forstå? Et utsagn som tyder på at Biden er i en nedover pekende mental tilstand. Basert på video intervju, debatt og utsagn. Har ikke vi fulgt med på samme valgkamp?
Vis hele sitatet...
Hvis jeg behandler dette avsnittet slik du tydeligvis behandler utsagn fra Biden, så må jeg dessverre konkludere med at du ikke bare er på randen til senil, men også har tatt et solid steg utenfor. Det gjør jeg imidlertid ikke, for til forskjell fra deg vet jeg nok om geriatri til å forstå at diagnoser ikke bør stilles på såpass tynt grunnlag. Jeg antar du bare er veldig engasjert og uttrykte deg litt klossete. Det kan hende den beste.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Du sier at du ser en forståelig oppgitt fyr, og det er jeg helt enig i. Det er naturlig å bli oppgitt når man ikke klarer å få ut de ordene som hjernen tenker, eller at man ikke er så rask i hode som man en gang var. Er det umulig å få en skrikende baby til å tie? Nei, det er heller ikke umulig å få Trump til å tie under debatten, men det var Fox sitt ansvar.
Vis hele sitatet...
... Så fordi han oppførte seg som en baby og moderatorene lot ham slippe unna med det, så må vi konkludere med at han vant debatten..? Eller skal vi kanskje heller konkludere med at han ødela debatten? Sånn som du forsøker her.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Jeg sier jo ikke at Trump er en redelig mann som alltid snakker og gjør alt etter boken, men
Vis hele sitatet...
MEN
Gud, jeg elsker den bruken av konjuksjoner.

Sitat av Tønno Vis innlegg
du mistolker ordene mine.
Vis hele sitatet...
Alternativt har du bare selv ikke fattet rekkevidden av hva du egentlig sier.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Det høres ut som at du egentlig har et problem med det politiske systemet i USA, ikke at Trump brøt debattreglene, han bryter reglene vel vitende om at hvis han gjør det og klarer å forstyrre Biden til det punktet at han resignerer og rister på hodet i fortvilelse, da har Trump vunnet debatten.
Vis hele sitatet...
Nei, for da er det ikke en debatt etter noen rimelig definisjon av ordet. Men ok. Vi kan bruke den. Vi kan si at det Trump driver med, hans nye retoriske oppfinnelse, det er... debatt.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Ikke fordi han fikk frem poengene sine, men det er jo ikke slik man vinner debatt i USA.
Vis hele sitatet...
Ja, nå er det det. Etter at du har endret betydningen av både "debatt" og "vinne".

Sitat av Tønno Vis innlegg
Det er mye som står på spill under et president valg i USA, og det er ikke bare Trump som spiller skittent.
Vis hele sitatet...
Påstår du at demokratene debatterer på samme vis som Trump?

Sitat av Tønno Vis innlegg
Demokratene har spilt skittent helt siden han ble valgt, igjen må jeg referere til Russiagate og riksrettssaken...
Vis hele sitatet...
Nei, du kaster bæsj og ser hva som fester seg. Dette har vi alt vært gjennom flere ganger.

Sitat av Tønno Vis innlegg
Kommer tilbake til Vidarlo og frosken etterhvert som jeg har tid. Sorry, fisken var det.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Myoxocephalus; 2. oktober 2020 kl. 23:12.