View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av FrodeS Vis innlegg
Det krever ansettelse av utviklere.

Dersom det lar seg gjøre i praksis så kan jeg reise kapitalen, ja.

Hvor mange plattformer hadde eksistert om ikke noen hadde fått ideen?

At jeg ikke har ekspertise? Nei, ikke på alt men på en god del. Men sånn er det med Mark Zuckerberg også (uten å sammenligne meg selv med ham), men han ansetter folk som HAR den rette kompetansen.

Ja, det finnes mange som meg. Dessverre er det få mennesker som gidder å høre på oss og ta oss alvorlig.

Jeg påpeker at donenenavn ikke er det samme som TLD.

facebook.com...facebook er domeneNAVN og com er domene TLD.
Vis hele sitatet...
Om du skaffer kapitalen så er det vel og bra, utviklere jobber ikke gratis og det er her all negativiteten kommer: Det virker som om du vil ha folk jobbende gratis for et ideologisk prosjekt, det skjer ikke.

Zuckerberg hadde ikke penger til å ansette utviklere, han utviklet de første versjonene av facebook selv, samme med google, de var også utviklere som jobber hardt for å realisere drømmen sin.
Poenget er: Ide-fyren som ikke kan å utvikle er verdiløs: Du klarer ikke å gjøre noe arbeid selv, og det er ikke en god grobunn for en slik idè du har.

Om du virkelig mener denne ideen er bra og brenner for å lage den burde du vise såpass initiativ at du lærer deg å programmere selv. Om du ikke orker dèt, så avspeiler det hvor lite vilje og dedikasjon du har til prosjektet og folk blir uinteressert og negativ.
Det er nettopp derfor folk ikke gidder å høre på "ide-fyren som er for lat for å lære seg koding og forventer at andre skal gjøre alt arbeidet"