View Single Post
Kilgore's Avatar
Trådstarter
47
Sitat av ReeferBear Vis innlegg
Lemontek er absolutt en fin måte å innta det på. Kan gjøre det lettere for magen også.

Hvis man ikke ønsker å spise soppen ren
Vis hele sitatet...
Ja, jeg fikk en smule vondt i magen, ikke så ille forsåvidt, men ikke digg heller.
Uansett - jeg googla litt og fant dette:
Barlow explains that lemon tekking renders the psilocybin, psilocin, and other compounds more bioavailable, so when they hit your stomach as an extract, you start feeling the effects more quickly than when you eat raw mushroom material and spend the next hour or two digesting. “It’s just chemically digesting the compounds in the mushroom that are hard for the body to break down,” says Warner. “When it hits your stomach already acidic, your body doesn’t have to compensate. It’s all ready to digest.”
Vis hele sitatet...
I denne artikkelen. Vet ikke hvor mye som ligger i det, men artikkelen tar i alle fall en kritisk holdning til en del hearsay, så kanskje det er noe i det?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå har ikke jeg lest igjennom alle postene. Men det du opplevde er normalt på en lav dosering. 2g cubensis er en relativt svak dose. Og Mexicana er en variant av cubensis som er heller svak.

Og hvordan man reagerer på sopp er veldig individuelt. Jeg har nok omtrent lik toleranse som deg. 2g ville gitt meg omtrent samme effekt. Mens dama mi kan ta mange ganger så mye som meg uten problemer.

Du oppnådde vell en lvl 1-2 trip. Noe som er greit for å bli kjent med effekten og toleransen din. Neste gang så kan du prøve deg på 3g? Husk at 3g i en go er mye mer enn 2+1 pga man bygger toleranse etter de førse 2 grammene
Vis hele sitatet...
Doseringa jeg tok var forsåvidt etter anbefaling for en førstegangstur, men om alt stemmer med soppen jeg fikk, så kan det nok være at jeg bør opp i 3 gram. Jeg var ikke helt klar over relativiteten i å "etterfylle", så det tar jeg med meg videre! Jeg har i alle fall, om enn så vidt, erfart at dette ikke føles dårlig. Og jeg ville så veldig gjerne være i den følelsen, enn hvor forsiktig den var, da den var på sitt beste, så jeg er helt bestemt på å prøve igjen.
Sist endret av Kilgore; 15. juli 2020 kl. 19:01. Grunn: Feil i siteringa.