View Single Post
Pipestilk
Trådstarter
646
[quote=Tekken;3470785]Du sier du ikke kjente ketoraxen, men bare stesoliden. Jeg har brukt diverse benzo for å forsterke det meste av opiater/opioder i hvert fall. Og denne komboen kan være super, helt til den ikke er det lenger. Har du tatt kun stesolid og fått smertelindring?

Jeg fikk ketorax og stesolid i akuttbehandling. Først ketorax og så stesolid. Det kan jo være at stesoliden frembringte rushet i det den ble blandet med ketoraxen. Denne komboen fikk jeg nok som både nerve og smertelindring da det er et smertesjokk og få skulderen ut av ledd.

Med tannke på din rushistorie, så høres det i det minste ut som du har en slags rytme i rusvanene dine. Jeg skal overhodet ikke dømme dersom det gir deg en livskvalitet. En hovedregel er at så lenge man selv har mer kontroll over de preparatene man bruker, en de har kontroll over en selv så er det en selv som sitter i førersetet. Dersom dette førersetet er overtatt av et preparat som kontrolerer ens egen vilje kan det være lurt og vurdere nøkternhet. Men så er det alle disse grunnene folk kan ha, eller lager seg for å ruse seg.