View Single Post
Warz's Avatar
Trådstarter
764
Sitat av Mith Vis innlegg
Vell, hvorfor skal man høre på Warz? Bare fordi han har "spådd" at prisen stiger? Jeg kunne også spådd det hvis jeg tjente penger på at folk tror det og det er totalt risikofritt for meg å si det.
Ingenting av det han har postet viser noe annet enn blind tro på systemet uten å kunne forklare hvorfor. Det er ganske uinteressant hva folk spår og tror hvis de ikke klarer å begrunne hvorfor.
Vis hele sitatet...
Uansett hvilke argumenter jeg kommer med vil folk slenge dritt, derfor er spådommer noe jeg har benyttet for å vise at jeg har rett (noe som folk innser etter først å ha ledd av meg, dermed innser de at joda, warz hadde rett, kanskje bitcoin faktisk er en revolusjonerende teknologi likevel?)

Jeg har presentert en lang rekke argumenter i denne topic, spådommene har bare vært en liten del av pakken. Det hadde vært fint å høre noen gode motargumenter mot bitcoin, men stort sett er det bare personangrep og drittslenging ved prisnedganger vi ser noe til her.

Les bare igjennom ditt innlegg, hvilke motargumenter er det du egentlig bringer på banen?